hannacarin

Komma i form.

Kategori: Allmänt

(null)

Har kommit igång med träningen rätt bra nu tycker jag. Mitt knä är bättre så jag har börjat gå en del kortare PWs, typ 3-4 km. Plus att jag kör en del nere i gymmet. 45 min på cykel plus 15 min intervall-styrketräning, svettigt och jobbigt som fan. Men sjukt gött! 

Det där med vikten går väl sådär. Jag hade enormt hög motivation i början. Tappade fyra kilo på typ sex veckor. Sen efter det är det helt stopp. Ligger på 78,5 kg och har exakt fem förbannade pannor kvar. Helvete dom kommer aldrig försvinna! Årets mål att komma i mina gamla brallisar kommer aldrig att bli verklighet. Så känns det just nu. Måste hålla mig till att räkna kalorier och det gör jag inte. Men men året är inte slut än så vem vet vad som händer... 
Kommentera inlägget här: