hannacarin

Pruttunge och en ledig dag.

Kategori: Allmänt

(null)

Den här minimänniskan just nu alltså. Testar gränser hundra gånger i timmen. Skriker mamma 62829 gånger varje gång pappan lägger henne, inte så kul läggning för någon i familjen. Förhandlar om allt. Precis allt. Men sen är hon ju hejdlöst rolig också. 

Häromdagen stod hon på skötbordet, vi skulle byta om till pyjamas, och medan jag håller om henne med min arm på hennes rumpa typ, trycker hon sig mot min arm och pruttar allt hon kan. Inte riktigt nöjd med att bara pruttat på mig ställer hon sig sen och viftar fram luften så att jag ska få pruttluft på mig. Jädra onge!! Men vi skrattade, herregud vad vi skrattade. Hon bröt ju ihop när hon fick se min min och sen var det kört för oss båda. Och den känslan är så jävla skön, att få skratta hejdlöst med sin kid. En sak är säker iaf och det är att hennes humor, det är 100% farsarvet😂

Jag har precis gjort sex dagar på raken och är ledig imorrn, det ska bli skönt. Har en rätt intensiv vecka framför mig med mycket på jobbet så det blir skönt med en lugn dag imorrn. Jag och Ebba ska ta oss en sväng in till stan och träffa Saga. Käka lite lunch och äntligen få se deras lägenhet. Det blir mysigt!


Kommentera inlägget här: