hannacarin

Bra dag.

Kategori: Allmänt

(null)

Vilken produktiv söndag det blev tillslut! Efter att mini sovit middag drog jag igång och städade. Dammsög, blötlade golvet och dammtorkade hela nedervåningen. Plus dammsög där uppe. Sålde av lite fler grejer på fejjan också, skönt! Avslutade kvällen hos Malin och sen släppte Emil av mig hos mamma och pappa där min cykelt stod. Regnet har öst ner hela kvällen så det var bara på med regnställ, reflexväst och cykelhjälmen och trampa hemåt. 

Här hemma var brasan tänd och det är ju typ det bästa som finns. Varmt och mysigt😍 Till höger på golvet ser ni också mitt fina avokadoträd. Det var pyttelitet när jag fick det i 30-års present av Joanna och Björn och nu är det fasen en meter högt. Hoppas det överlever vintern inomhus så kanske man kan sätta det i marken till våren🥑🥑🥑 

Imorrn kommer några av dom som köpt kläder via fejjan och sen får jag och Lusen besök av mormor också. Det blir mysigt😍 Har lånat ut bilen så vi tar väl oss en cykeltur till affären för att handla lite mat också. Skönt att det funkar någorlunda bra att cykla med knät. Måste ta tag och ringa en sjukgymnast. Fattar inte varför jag drar så på det...  
Kommentera inlägget här: