hannacarin

Check på barnkalas!

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

Äntligen är det gjort! Pirrigt men roligt! Svårt och energikrävande. Tio små sexåringar fick snällt knalla runt med mig och lyssna på en lättsam guidning av lite allt möjligt. Det var svårt att veta hur hård man kunde vars mot de barn som hade svårast att stå still och lyssna. Födelsedagsbarnet stod som ett ljus och var väldigt engagerad i alla fall. Det verkade som att alla var glada och nöjda när de åkte därifrån så det var kul tycker jag. Men ALL respekt i värden till pedagoger/lärare som jobbar med barn. Kände mig smått dränerad efter totalt en timme😅

Oavsett så var det en personlig seger. Att stå framför grupp och prata har alltid varit läskigt tycker jag, men idag var det också väldigt kul. Att ha information som människor verkligen vill lyssna på gör att man blir rätt pepp. Även dessa minisar lyssnade i viss mån stundtals. Heja mig, klapp på axeln och full fart mot nästa kalas!

(null)

(null)

Den här helgen har varit jävligt intensiv och jag har spenderat väldigt lite tid hemma känns det som. Jag hann vara hemma exakt en timme efter jobbet idag, sen var det upp och iväg. Emils kusse Simon spelade innebandymatch så vi åkte och kollade. Ebba hade egen klubba med och körde lite på planen i pauserna. GS86 vann och barnet blev trött - win win för alla! 


Kommentera inlägget här: