hannacarin

Kick ass my ass

Kategori: Allmänt

Ni vet när man haft en kick ass dag på jobbet och gjort ungefär 62829 mackor plus lite pankisar på det? Eller vad nu ni alla andra gör på jobbet en lördag (torsdag?). En sån dag hade jag idag. Hann sleva i mig lunch men thats about it. Så kommer man hem till sin kick ass 2,5-åring som man saknat hela dagen och allt bara går åt skogen. Barn och mamma klickar liksom inte. Båda har längtat efter varandra men mamman är trött med noll tålamod och barnet fiskar upp vibbarna och gör exakt tvärtemot vad mamman säger exakt hela tiden. Mamman får raseriutbrott (nej inget jag är stolt över direkt) och den mysiga eftermiddagen blir bara en enda stor konflikt. 
Ni vet dom dagarna? Dom suger så jävla mycket. Avslutade i alla fall dagen med att söva barnet till de ljuva tonerna (mina toner) av Trollmor. Här kommer en liten bildserie för att visa högtochlågt-nivåerna.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Okej sista bilden ville jag bara skryta med hennes otroliga svall. Herregud ser ni ens?! Jag gjorde inbundna flätor på henne efter badet i förrgår, ett dygn fick dom sitta i och efter det är det värsta änglafrillan som knallar runt. 

(null)

Dessa kom till med hjälp av ren och skär youtube-muta. Skulle kunna göra femton olika frillor på henne, så länge hon kollar tuben. Det är väldigt sällan hon kollar sånt så det går att locka med när det verkligen behövs🙌🏼
Kommentera inlägget här: