hannacarin

Unna er!!!

Kategori: Allmänt

I fredags hade jag ett riktigt unn. Jag gick på stan efter jobbet helt själv och shoppade. Vanligtvis när man bestämt sig för att köpa på
sig lite nytt till garderoben brukar man komma hem med fem-pack strumpor och vara depp resten av veckan. Men i fredags var det verkligen inte så! 

Började på H&M där jag hittade ett par svarta utsvängda jeans. Har letat i typ ett år efter den perfekta brallan i exakt den modellen. Och där hängde den äntligen, för ynka 200-lappen!! Och satt som smäcket också🤷🏽‍♀️👌🏼👌🏼 Köpte även på mig en tunn stickad tröja att ha på jobbet nu när vargavintern snart kommer /mvh frusen vid 12 grader utomhus. Knallade vidare till Livets affär Monki och där köpte jag på mig en lite halvtjock (typ lite tjockare än en  vanlig tisha-tjocklek) vit tröja med tunna blå ränder. Jäkligt skön och väldigt snygg till mina blåjeans (kolla bilden i förra inlägget). Vidare sen till Cubus där jag hittade en tröja som var långärmad, lite längre så den nådde ner en bit över röven och var i ett rätt tunt skönt material. Hade velat haft en av varje randig färg egentligen, älskade modellen verkligen, men tog en plommon/vit-randig och en helsvart. Kände dock hemma att den svarta inte riktigt kom till sin rätta så ska byta till en randig av annan färg. Ni som mot all förmodan har missat att jag gillar randigt har kanske förstått det nu. Mammas första fråga när jag köpt nya kläder är alltid: hur många randiga tröjor blev det?!😂 Men såhär är det hörrni, man kan inte ha för många randiga tröjor, dom är bäst!😅

Kände inte en enda gång i provrummen att jag var för tjock eller ful utan lallade på i ett skönt tempo och plockade på mig fina saker. Kan nog ha en del med att jag börjat tappa lite i vikt. Känner automatiskt mig finare. Kul för mig och min garderob att jag fick en sån bra tur på stan iaf! Börjar sakta med säkert få iordning på jobb-garderoben nu!

Kommentera inlägget här: