hannacarin

Helgen som sprang förbi...

Kategori: Allmänt

Som vanligt går helgen alldeles för fort och som vanligt har vi planerat upp den alldeles för stenhårt. Bara med kul saker, men ändå... Lite vila och manjana på hemmaplan skadar ju inte ibland🤷🏽‍♀️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lillerudsdagarna på lördagen var lyckat! Klappa kossor, rida på hästen, åka häst och vagn, hoppa hoppborg mm. Kidsen var mer än nöjda och väldigt o-nöjda när vi rullade hemåt🤷🏽‍♀️ 

(null)

Påväg till Mårten och Susanne på middag senare under lördagen. Ljuset vid den ängen är fasen helt magiskt, Emil fick föreviga magen och kamphunden🖤

(null)

Idag har jag och Julia haft en heldag tillsammans. Först bakluckeloppis på I2 i gassande sol. Köpte så mycket bra grejer för noll och ingenting!! PoP-regnställ för 70kr, helt och inget att anmärka på alls. Pop-fleecetröja för 20 kr, gammal men svinmysig. Sen lite smått till lillebror (längst till vänster) för 30 kr och slutligen fyra jättefina tröjor med blandade motiv till Ebba för 50 kr. Tolv plagg för 170kr är fasen bra fyndat alltså! 
Efter det körde vi lunch och en runda på stan. Julia fortsatte att fynda och köpte mkt snyggt i klädväg till jobbet. Jag hakade mest på och var moraliskt stöd. Avvaktar liiiiite med att handla kläder till mig själv😅

(null)

Avslutade dagen med fotboll och härj hos mamma och pappa. Väldigt bra dag! 

Imorrn ska jag jobba travet om ingen bebbe vill kika ut. Vore bra för ekonomin om jag fick till det här passet också, så han kan få stanna kvar i magen tills det är avslutat tänkte jag😅 Besök hos barnmorskan på tisdag, förhoppningsvis sista besöket. Mini fortsätter att vara livlig i magen så min tanke om att han är stor kanske är fel och han faktiskt har bra med plats kvar att fara runt i magen. Vem vet?! Nu ska jag iaf försöka sova lite, det piper lite i ena örat sådär som det kan bli ibland när man varit i stimmiga/högljudda miljöer. Det stör en del men förhoppningsvis väger tröttheten över! 
Kommentera inlägget här: