hannacarin

Två veckors karantän... Snart över?

Kategori: Allmänt

(null)

Två veckor hemma med Lus och jag tror faktiskt att vi börjar bli redo för förskolan igen. Jag har varit ledig idag och kommer även vara det imorrn, helgveckan är igång med andra ord. Kommer nog vara lite gött för Ebba att starta med tre dagar och sen lite paus igen. För en vecka sedan tog vi en tur till VC och mycket riktigt hade hon öroninflammation. Medicinen har varit toppen förutom att hon fick den vanligaste biverkningen och var galet lös i magen ett par dagar mitt i kuren. 

(null)

Sen i torsdags förra veckan har livet varit rätt intensivt och det har varit riktigt skönt att vara ledig idag. Torsdag körde jag dubbeljobb med Rally på travbanan hela kvällen. Under fredagen var jag i Torsby och kollade rallyt live hela dagen och sen var det jobb på travbanan i lördags igen. Tyvärr var jag också tvungen att hoppa in och guida ett barnkalas på söndagen. Alla var borta eller upptagna så jag tog en för laget. Tyvärr bryter det ju hela söndagen och man känner sig inte ledig direkt. 

Imorrn är det dags för rond två med den där jävla tanden och rotfyllningen ska bli komplett. Fy fan jag är nervös alltså! Lotta gjorde det i höstas och hade sjukt ont efteråt i typ två dagar. Det känns inte alls kul att veta att den kommer liksom! Men vi får hoppas att det går bra och inte blir komplikationer. 

Nästa helg fyller Ebba 3 år. Lilla smulan❤️ Det blir nog kalas både på lördagen och söndagen tror jag. Så jag har tagit ledigt på fredagen för att kunna städa och baka lite. Hon har önskat sig tårta med jordgubb och hallon och massa mer bär, så det får det bli! Sen äter hon ju knappt tårta men den kommer iaf se ut som hon vill😂🤷🏽‍♀️

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: