hannacarin

Vi lever!

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Herregud den här veckan har varit brutal. Ebba har hostat och snorat som en dåre och nätterna har verkligen varit tuffa. Hon har också vägrat att Emil ska sova med henne så jag har fått tagit alla nätter. Vanligtvis knorrar hon ju när dom ska sova, men det struntar vi i. Nu gick det inte att pusha henne eftersom hon hostade ännu mer när hon grät. Som tur är var jag ju ledig mån-tis och sen gick jag bara till jobbet på onsdag och därefter behövde Emil jobba så det blev vabb för mig igår och idag. Prövade nått husmorstips jag fick från flera håll med rå lök i kokande vatten och jag vet inte om det var tack vare löken eller att det börjar bli bättre men nu har vi fått sova någorlunda bra i två nätter iaf🙌🏼 Ska köra lök inatt igen och göra ett nytt försök med Emil, för nu är det helgjobb för mig och det hade varit så jäkla gött att få sova en hel natt. 

Igår var jag hos tandläkaren också, fy fan. Hade ett stort hål i en tand i överkäken och självklart var det så illa att det behöver rotfyllas. Igår gjordes första behandlingen där han rensade ut det döda och började ta bort en del av nerven, sen fylldes tanden upp med någon tillfällig massa som ska vara där i två veckor nu innan det är dags för nästa tid. Bedövningen kändes knappt och allt gick bra, men den där jävla massan han fyllde med smakar nejlika. Och jag trodde att det kanske skulle smaka så ett tag, men nu 24 timmar senare smakar det fortfarande skit. Fy fan alltså. Det börjar bli bättre och jag hoppas verkligen att det ger sig för det gör mig typ illamående att ha den där smaken i munnen hela tiden. 

Inte världens pepprigaste inlägg kanske, men den här veckan kommer inte vara känd för att vara peppig heller. Nu siktar vi mot en snabb helg med jobb som går smidigt och sen är det Rally för hela slanten nästa vecka! :) 

Kommentera inlägget här: