hannacarin

Gott&blandat.

Kategori: Allmänt

(null)

För ett par veckor sedan fick jag en tavla. Den har suttit hos en vän, men hon gillade den inte. Det gör jag! Vips fick jag ett mess att den var nedtagen från väggen och väntade på sin nya ägare. SÅ fin gest. Jag älskar den. The Queen heter den också. Har dock lite snålt med väggplats men här hänger den bra tills utbygget är klar, då finns det kanske en lite större yta den får bo på❤️

(null)

Mini har hittat sina händer och tänker inte leva en sekund av sitt vakna liv utan att ha dom i munnen. Gullet. 

(null)

(null)

Den här lilla spykråkan då. Från att ha typ spytt pyttelite efter/kring mat så har han på typ två dagar avancerat alldeles för mycket i frågan. Har fått tvättat handdukar och filtar som en tok. Inget är annorlunda heller - Samma mängd mat och rapar lika mycket. Så märkligt. Och rätt störigt! #detintellektuellalivetsomföräldraledig 

Idag har jag varit och tagit cellprov på sjukan. Sen min operation för fyra år sen, då jag fick ta bort en del svåra cellförändringar, går jag på regelbunden koll på gyn på sjukhuset. Istället för att, som typ alla andra, gå till min BM. Sen jag gjorde operationen har alla mina cellprovtagningar varit bra, så jag hoppas att samma trend fortsätter. 

(null)

Sen typ en-två veckor tillbaka har jag kommit i en ny fas. Den innehåller lite olika grejer men dom är båda lite märkliga. 1. jag bakar helt plötsligt som en jäkla dåre och 2. Jag sorterar allt. Precis allt. Varför har detta börjat att ske? Det är som att jag boar inför något men förstår inte vad eftersom Love redan är här. 

Bra blir det ju såklart men lite jobbigt att hela tiden hålla på. Men det är väl kanske det som är grejen också, att jag håller igång och försöker göra något vettigt av dagen istället för att enbart sitta på röven i soffan. Det är lätt att halka i den fällan när man är hemma såhär men jag fixar inte det. Jag städar, plockar, tvättar och lagar mat (stekt korv och kokar mackisar-mat gills!) och det är ju absolut inte för att jag måste utan gärna har det så. Det måste finnas en uppgift med dagen förutom att ta hand om Love och Ebba. 

Kommentera inlägget här: