hannacarin

Ledig måndag.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Denna vecka gör jag helgen, det innebär att jag är ledig måndag-tisdag. Hade hellre varit ledig på helgen såklart, men det är helt ok som det är nu också. Har iallafall tagit vara på dagen ordentligt och grejat ute i trädgården en massa. Tio grader och sol i förmiddags lockade ändå att vara ute lite. Så jag har tömt ungefär 10-15 krukor på döda blommor och jord, lastat in alla i trädgårdsskjulet och gått till komposten med jorden. Sen rensade jag bland Ebbas alla uteleksaker och sorterade bort allt trasigt och resten åkte in i Lillstugan. Är nog första vintern som inget står ute och går sönder, det är ju en bedrift känner jag😅 Sen har ju Ebba tvättat traktorn och tagit årets kanske sista cykeltur också. Vi hann med en heeel del kan man säga😍

Kommentera inlägget här: