hannacarin

Senaste dagarna🌾

Kategori: AllmÀnt

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen vi kom i tisdags har det varit fullt ös medvetslös. Ebba har hĂ€rjat i lekparken tre dagar i rad. Vi har varit pĂ„ Lekoseum, ett toppenbra museum som Ebba Ă€lskar. Har ocksĂ„ hunnit med ett besök hos Lunds sĂ€msta frissa, helt Ă€rligt jag kunde klippt henne sjĂ€lv. En story för sig som aldrig kommer att glömmas. Jag Ă€r ocksĂ„ orimligt stolt över Ebbas första riktiga huvudfoting, dĂ€rav bild pĂ„ bloggen sĂ„klart. Och det Ă€r inte vilken huvudfoting som helst heller. Hon har ritat en kung med kungakrona, gul mantel, rosa tröja och orange hudfĂ€rg. Trodde jag skulle grina nĂ€r hon var klarđŸ˜­đŸ˜­â€ïž Hon har ritat en enklare variant av huvdufoting förut men det hĂ€r kom frĂ„n ingenstans, helt sjukt. Jag kunde inte vara mer stolt tror jag😂

Imorrn ska vi Ă€ta pĂ„skmat, leta pĂ„skĂ€gg och fira för fullt. GĂ€nget hĂ€rnere Ă€r nu ocksĂ„ lite utökat sĂ„ vi Ă€r tio vuxna plus Ebba. MĂ„rten med familj samt Anna, Urban och Anton kom idag. SĂ„ nu Ă€r det full stuga😍
Kommentera inlÀgget hÀr: