hannacarin

Julen är här nu!

Kategori: Allmänt


(null)

(null)

Igår köpte vi gran och idag fick Ebba äntligen börja pynta den, den lyckan! Den blev väldigt fin, det var även hon som valde ut vilken vi skulle köpa på Ica och den här är helt klart den finaste som jag och Emil haft gemensamt. Herregud vilka granar vi haft genom åren😳

Tomtenissarna har varit här med några paket redan också, ska bli spännande att se ifall dom får vara ifred under granen eller hur det går med den biten. 

Idag handlade jag de sista julklapparna som stod på min lista. Så jäkla skönt. Tog de flesta i tisdags efter jag tatuerat mig, men behövde komplettera lite så det gjorde jag och Love i förmiddags. Skönt att vara där tidigt och slippa en massa folk. 

Imorrn ska vi storstäda hela huset och göra iordning källaren till Carina. Det blir gött! Sista städet inför julafton🙌🏼 Emil ska också storhandla imorgon så att det blir gjort, halleluja. Han lär inte vara ensam på Willys🙄




Kommentera inlägget här: