hannacarin

Lucia 2019

Kategori: Allmänt

Idag har vi spenderat dagen hemma. Skräll. Inte ett enda lucialinne eller tomte så långt ögat kunde nå. Sov också för länge för att hinna se nått tåg imorse🤷🏽‍♀️😂 Ryggen är det samma crappy status på. Känns kanske pyttelite bättre men mest ont. Suger för jag har en miljon saker att fixa med. Plus att jag blir GALEN av noll promenader eller annan motion. Fy fan. Men jaja, bjussar på lite bilder från dagen. Mest på mina barn, kunde man aldrig trott😂

(null)

(null)

Ebbas fejs när jag tvingade henne att ha jeans idag. HAHAHA😂😂😂 

(null)

(null)

Ebba har visat sig vara en riktig talang på att fota. Kolla så bra detta på mig och Lovis blev!

(null)

(null)

(null)

(null)

Denna onge alltså, jättemycket jätteglad typ hela tiden❤️ 
Kommentera inlägget här: