hannacarin

KvĂ€llsmat utomhus🎈

Kategori: AllmÀnt

(null)
KvĂ€llsmat i lekparken igĂ„r. Plus gungning. Enbart gungning. SĂ„klartđŸ€·đŸœâ€â™€ïž
(null)
Penny var ganska nöjd över att fĂ„ följa med, Ă€ven om hennes favorit kanske inte Ă€r att titta pĂ„ Ebba nĂ€r hon gungar. 

(null)

Vecka 27 idag och bara 13 veckor kvar. Woop woop. Har varit fortsatt fulltösmedvetslös pĂ„ jobbet men pga smĂ€rtan i ligamenten har jag inte varit sĂ„ fysiskt aktiv under veckan. LĂ„tit andra göra lite mer fysiska grejer, vilket kĂ€nns sĂ„ fĂ„nigt pĂ„ ett sĂ€tt för jag orkar ju egentligen. Men jag vet att det Ă€r bra. 

Lillebror fortsĂ€tter att sparka och leva rövare i magen, vĂ€ldigt mysigt. Har svĂ„rt att förstĂ„, precis som förra gĂ„ngen, vad som Ă€r pĂ„vĂ€g att hĂ€nda. Men jag vet ju ocksĂ„ att i takt med att dom dĂ€r första vĂ€rkarna kommer, sĂ„ slĂ„r det en liksom i fejset med full kraft. BAAAAM nu kommer det göra skitont i ett par timmar, sen fĂ„r du ett sprillans nytt barn, en miljard intryck att ta in, noll sömn, rĂ€tt mycket fiffi-smĂ€rta och tvĂ„ miljarder hormoner. FrĂ„gor pĂ„ det? 

Idag var vi pĂ„ Köpbarnvagns lagerrensning och hoppades pĂ„ att hitta en prisvĂ€rd och bra vagn. Men tyvĂ€rr hade det blivit sĂ„ sjukt urplockat pĂ„ bara nĂ„gra timmar sĂ„ dĂ€r kammade vi noll. Åkte och gjorde vĂ€rldens Ă„ngestgrej istĂ€llet - köpte nya bh-ar. AlltsĂ„ finns det nĂ„got vĂ€rre Ă€n att pröva bikini eller bh?! Fyyyyy fan. Twilfit hade iaf 25% pĂ„ allt i butiken sĂ„ jag fick tvĂ„ stycken för 300kr istĂ€llet för 400kr, det fĂ„r man vara glad för. 

Imorgon ska jag och Julia pĂ„ loppisrunda i Deje och stan. Emil och Ebba ska ocksĂ„ med till stan men bara till museet. Det Ă€r nĂ€mligen loppis pĂ„ Brigaden imorrn, löp och köp roliga prylar! Jag och Julia har totalt fyra olika stĂ€llen vi ska pĂ„ sĂ„ jag har höga förvĂ€ntningar att fynda lite😅😍

Kommentera inlÀgget hÀr: