hannacarin

Tröttmössan😴

Kategori: Allmänt

(null)

Herregud vilken jobbhelg det blev. Visste att gårdagen skulle bli väldigt stressig med alla bokningar vi hade, men även idag har vi haft det riktigt ösigt. Var så sjukt trött när jag kom hem från jobbet, hade jag gått och lagt mig då hade jag sovit tills på onsdag. Hängde i soffan med Ebbisen hela kvällen och sen när Emil la henne gick jag faktiskt ner i gymmet och körde på lite. 30 min på cykel och 10 min styrketräning. Tänker fortsätta att vara stolt över att jag håller igång och jag tror verkligen att jag kommer ha bra nytta av det sen. Känner mig ganska stark i kroppen och det är klart att skillnad från förra gången blir det ju automatiskt i och med Ebba. Även om jag försöker förklara att jag inte kan bära henne så mycket har treåringar inget för sånt snack direkt🤷🏽‍♀️ Så det blir en del bärande både upp och ner för trappen exempelvis. 

Vanligtvis är jag ledig måndagar (förutom två måndagskvällar i månaden när det är kvällstrav) men imorgon är det lunchtrav och eftersom jag inte ska till Brigaden något kör jag mellan kl 10-15 på stallbacken. 
Kommentera inlägget här: