hannacarin

Vecka 25.

Kategori: Allmänt


(null)

Idag gick vi in i vecka 25. Status på mig får jag nog ändå säga att den är bra. Jag håller igång träningen väldigt bra och kör lite varierat. Det har varit långpromenad, lättare jogg och cykel nere i källaren i kombination med lättare cirkelstyrketräning. Kroppen känns med andra ord ganska stark och jag har inte många krämpor. Får dock ont i ryggen efter ett par timmar på jobbet, tyvärr. Och det sitter gärna i resten av dagen. Släpper när jag ligger ner helt på rygg dock så jag antar att det är några punkter där som behöver vila. De dagar när jag står och går mer än vad jag sitter ner är bäst. Minns att jag upplevde samma på Drott. När jag körde admin och satt ner ett par timmar hade jag ont i ryggen medan jag aldrig kände något under mina vanligs servicepass. 

Lillebror sparkar och härjar i magen för fullt. Väldigt mysigt! Har fångat det på film nu också, det är coolt. Emil har känt sparkar ett par gånger också😍 Jag har tänkt mycket på att fota den här graviditeten också, vill gärna ha bilder från när jag väntar båda mina barn. Så jag hoppas att Anna (som fotade mig sist) vill köra en till fotografering i sommar. Har redan tänkt ut plats, och det ska vara här hemma i vår skog. Ljuset en solig dag där är magiskt, det myser mellan tallarna och blir så otroligt fint. Jag tror verkligen att det skulle kunna bli häftiga kort där. Svårt bara att klura på vilka kläder som skulle passa ett "skogstema". Vi får väl se hur det blir :) 

Viktmässigt är jag ganska nöjd, har gått upp ca 8-8,5 kg. Hade önskat lite färre men hade vid samma tid förra graviditeten gått upp ännu mer så på det sättet är jag väldigt nöjd. Jag måste hela tiden tänka på vad jag stoppar i mig eftersom jag går upp i vikt väldigt lätt och vet med erfarenhet att typ hälften av det jag går upp stannar kvar efteråt och måste kämpas bort med blod, svett och tårar. 

Kommentera inlägget här: