hannacarin

Vecka 26🐳

Kategori: AllmÀnt

(null)

En vecka nĂ€rmare BF, kĂ€nns skönt. Nu Ă€r det ju 14 veckor kvar sĂ„ jag nĂ€rmar mig ju vĂ€ldigt sakta. Men Ă€ndĂ„, varje vecka Ă€r ett steg nĂ€rmare lillebror och noll gravidmage.

Senaste veckan har magen poppat upp rĂ€tt mycket och den dĂ€r kĂ€nslan av att gravidmagen tar över min kropp börja komma. Typ knyta skorna, böja sig ner, resa sig upp ur soffan, allt sĂ„nt börjar sakta men sĂ€kert kĂ€nnas mer och mer jobbigt. 

I samband med att jag tyckte att magen poppade upp lite vĂ€l mycket förra helgen började jag fĂ„ lite kĂ€nningar i vad jag tror Ă€r fogarna. Körde rĂ€tt hĂ„rt förra veckan med mycket trĂ€ning och promenader och om det Ă€r pga det eller bara kroppen som sĂ€ger ifrĂ„n vet jag inte, men jag ska nog försöka cykla mer och gĂ„ mindre. Promenaderna blir rĂ€tt pĂ„frestande för kroppen men jag vill ju helst bara köra pĂ„ som vanligt, fĂ„r börja droppa tempot lite för att hĂ„lla lĂ€ngre. Menar nu inte att det Ă€r ett maratontempo jag ligger inne med, men försöken att gĂ„ lika snabbt som vanligt kanske Ă€r onödiga. Förra graviditeten rörde jag som sagt knappt pĂ„ mig sĂ„ jag har inget att jĂ€mföra med. DĂ„ hade jag knappt ont nĂ„gonstans men sĂ„ bodde jag ju ocksĂ„ i soffanđŸ€·đŸœâ€â™€ïž


Kommentera inlÀgget hÀr: