hannacarin

Bananas.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

Yes jag är en av dom som tydligen har börjat syskonmatcha kläder. Är det så fel då? Det är ju för fasen URGULLIGT😭😂❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Penny ihop med kidsen jag dör. Älskar denna knasiga labrador innerligt och kan inte fatta att hon snart har fyller sex år. Jag hoppas innerligt att vi har sex fina år kvar minst. 

(null)

Idag släpade jag ut min klan på promenad. Ståbräda, barnvagn, unge i overall, hund och en svettig morsa. Tre kilometer blev det. Orkar inte längre med ståbrädan och Ebba tycker det är det tråkigaste vi kan göra i världshistorien. Men hon var rätt nöjd efter att ha lekt lite i trädgården efteråt. Förevigade självklart detta unika tillfälle. Alla vet väl vid det här laget att jag gärna håller mig inomhus så mkt det går vid den årstiden. Förutom när jag går pws då förstås, det finns få saker som stoppar mig där. 

(null)

Efter frulle och förmiddagspromenad åkte jag, kidsen och mamma till mormor och morfar och käkade lunch. Väldigt mysigt som alltid❤️ Vi hade definitivt roligare än vad det ser ut på bilden😂🤷🏽‍♀️

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2020-01-10 | 13:17:28

    Vi kom 300m på ståbrädan innan Stella fick bryt och började frysa och ville hem. Det var dagens promenad och intag av luft 😱😓🤪 /S

    Svar: Hahaha så jävla underbart att höra😂😂❤️ Men heja er, det kanske blir 500m imorrn?😅😘
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: