hannacarin

Idolen.

Kategori: Allmänt

(null)

Vilken storasyrra vi har här hemma alltså. Hon bäddar ner lillebror i sängen och läser saga för han. Händer typ hur ofta som helst. Sen grejar hon ju med han stup i kvarten. Igår städade jag typ hela övervåningen, först sov Love och Ebba grejade själv. Sen vaknade han och då var det dom två liksom. Gör mig otroligt glad. Hon hade ju likagärna kunna bry sig noll komma noll. 

(null)

Lägger Love på mage rätt ofta nu och han börjar haja grejen med att ta sig framåt. Han lyfter rumpan och trycker ifrån med benen. Heja heja, och hjälp typ😂 

(null)

(null)

(null)

Stjärnan. 

(null)

(null)

Alltså har ju gjort inbakade flätor på Ebba sen forever men har aldrig lyckats få till utbakade. Förrän idag! Fasen så fint det är alltså. Nu har jag iaf lyckats tvinga mina fingrar åt rätt håll så fler lär det ju bli. 

(null)

Vill också nämna att jag hänger i med mitt icke-sockriga liv. Jaja fine jag har bara kört i tre dagar. Men det är fan inte dåligt hörrni! Vill påminna att jag ätit choklad varje fakkin dag sen forever, så jag är nöjd. Vikten tickar låååååångsamt nedåt, det går inte snabbt på nått vis. Men så är det. Tänker inte skriva några siffror här än för jag mår ju pyton fortfarande. 

Kommentera inlägget här: