hannacarin

Loves rum.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

Har fixat lite i Loves rum på senaste och nu börjar det fasen likna ett barnrum tycker jag. Han fick ju ett par jättefina saker av mamma och pappa i julklapp. Sovormen som Carina har sytt har jag hängt upp tillfälligt i sängen, tills han kommer att använda den. Den är ju så fin så jag vill verkligen visa upp den. Sen älskar jag hajhuvudet som jag reashoppade i mellandagarna. Ojojoj vad coolhetsfaktorn höjdes med det👌🏼

Väntar nu på den sista touchen och det är tre coola affischer som jag har beställt. Det är liksom det jag velat haft sen första början, för att tona ner den blå väggen lite. Hoppas innerligt att det blir så bra som jag tänkt mig. 

Han garderob är en byrå som står till höger om dörren och den börjar redan bli alldeles för liten för alla hans kläder🤯 Så nu måste jag försöka hitta en högre byrå med mer förvaring, helst typ gratis och gärna med lite karaktär och själ. Inget Ikea eller nytt liksom. Nån som har nått kul på lager? 

Kommentera inlägget här: