hannacarin

MakeoverđŸ‘ŒđŸŒ

Kategori: AllmÀnt


IgĂ„r kvĂ€ll fick jag en snilleblixt. Idag utförde jag den. Med lite hjĂ€lp av Emil... Carina har haft en kökssoffa stĂ„endes i Lillstugan sĂ„ lĂ€nge jag och Emil vart tillsammans, och sĂ€kert lĂ€ngre Ă€n sĂ„. ;) Har trĂ„nat efter den dĂ€r men inte tyckt den passat in hos oss, men nu har jag Ă€ndrat mig! SĂ„ idag bytte vi ut nĂ„gra stolar mot soffan och jag Ă€r sĂ„ sjukt nöjd! TĂ€nker inte ens mĂ„la den vit, den passade bra som den Ă€r eftersom den Ă€r lite mörkare. Hyllan som Ă€r till vĂ€nster (syns inte pĂ„ bilden) Ă€r nĂ€stan precis i samma mörka nyans sĂ„ det blev toppen. 

Fasen vad jag Ă€lskar nĂ€r mina visioner blir precis sĂ„ bra i verkligheten som jag hoppats och trott pĂ„.đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜ŠđŸ˜

Ps. Den stora gröna vĂ€xten ni skĂ„dar heter Jörgen och han har lurat sig in i vĂ„rt hem. Ringde mamma för nĂ„gra veckor sen och frĂ„gade om hon hade nĂ„gra give-away-blommor pĂ„ lager😂 Ja, men vi har ju Jörgen, sĂ€ger hon. Jag fĂ„r för mig att det Ă€r en nĂ€tt liten lĂ„ngbladig sak och tackar glatt ja! Icke. Jörgen Ă€r odödlig (kommer frĂ„n pappas jobb och har stĂ„tt i maskinverkstan typ😳), han Ă€r löjligt o-skrymmande och bara too much. Men nu har han fĂ„tt en bra plats, fin papperskruka och vi ska starta om pĂ„ ny kula😂 
Kommentera inlÀgget hÀr: