hannacarin

Ensam är stark, men uttråkad.

Kategori: Allmänt

(null)

Jag och Penny, tisdag-fredag. Långpromenader och henne i sängen. Väldigt mysigt men nu längtar jag verkligen efter resten av gänget. Det har varit skönt att fokusera enbart på jobbet men ganska tråkigt också. Trodde att jag skulle njuta mer av ensamheten men nja, rätt tomt och trist faktiskt, haha. Blev väl för stor förändring med både nytt jobb plus ingen hemma, det där med förändring och jag ni vet. 

(null)

Sitter på första tåget ner nu. Är snart i Gbg, där blir det ett glas vin och nått lätt att käka innan jag åker vidare ner. Gillar att åka tåg. Läsa bok, lyssna på musik och bara ta det manjana. Lite skönt efter den här veckan att avsluta egentiden på tåget liksom. Om några timmar är jag med ett helt gäng av människor och ska vara ett par dagar, kanske längtar jag tillbaka till ensamheten då😂😂😂 
 
Kommentera inlägget här: