hannacarin

FRISKA!!!

Kategori: Allmänt

(null)

Kommer drabbas av sju års olycka nu bara pga rubriken. Ingen kräk och imorse 04.30 klev vi över den magiska gränsen. Gött mos. 

Var på 90-års kalas för farmor idag. Älskade lilla farmor❤️ Senaste åren har varit tuffa för henne, hon hör rätt dåligt och i kombo med typ blind blir det tufft att kommunicera ordentligt. Farfar gör sitt bästa för att ta hand om henne, men det blir jävligt slitigt för han med. 

Efter kalaset hämtade jag upp lite mer julklappar till mini. Årets julklapp blev second hand och jag anammar fan!! Har köpt en ny grej och det är en spindelmannen-pussel-matta-ish (den var iaf på rea!). Sen blir det dockhuset som är en kombination av en miljard gamla saker. Iofs nytt på väggar och golv, men tycker det räknas som mest second hand. Sen blir det det jag köpte idag också från en person via köp- och sälj på FB. En spindelmannengubbe och en spindelmannen handduk med hål för huvudet och luva på. Ser ni ett tema?😂 Men hon knallar ju runt och sjunger "Spindelmannen kastar nät" och kastar nät på oss. Vore väl kul om hon hade lite prylar med han på tänkte jag då. Eller vi. Fast mest jag. 

Nu ligger jag i soffan. Se bild ovan. Det är magiskt, jag är helt ensam och lyssnar på musik. Lite tända ljus och en chokladkaka på det så är vi väl hemma va! Efter en helg helt utan Emil, fast här hemma är det skönt att bara få vara i fred lite. Kollade precis på en dokumentär om Robyn som var gjord 2010 och insåg att jag verkligen vill se henne live. Har ju lyssnat mycket på hennes musik och första singeln från senaste albumet är magisk. Så om hon kommer hit i närheten ska jag verkligen köpa biljetter. 

Kommentera inlägget här: