hannacarin

Livet.

Kategori: Allmänt

Varför är det så otroligt svårt att gå och lägga sig?! Igår var jag vaken till typ två. Höll på att somna en miljard gånger innan jag tillslut tog mig upp. Nu sitter jag här i soffan ikväll igen med mobilen i fejset och Wahlgrens Värld på paddan, svintrött såklart men kommer verkligen inte upp. 

Hoppade in och körde ett barnkalas idag igen. Kändes inte så bra som förra veckan, dom hade stenbra koll disse kidsen och hade svar på precis allt jag pratade om. Så jag kände det lite som att det blev platt fall. Men mammorna som var med gav mig beröm efteråt och tyckte att jag hade fångat barnen och fått dem lyssna bra. Skönt ändå. 

Jobbar lunchtrav imorrn och jag min virrpanna har helt glömt av att säga till dagis att Ebba kommer. SUCK. Så jag ska skicka ett mess strax som första personen som kommer vid sex imorrn ser. Fan ibland undrar jag vad hjärnan sysslar med. 

Jaja på tisdag är jag ledig och då blir det en mysdag med mini. Kanske Mariebergsskogen om det blir väder. Hon och jag sitter typ ihop just nu. Fast vi driver varandra till galenskap också. Hon är obeskrivligt motig och vi bråkar om allt. Så samtidigt som hon inte orkar med varken mig eller sig själv egentligen, kan hon inte vara längre än två meter från mig. Men hon är ju världens bästa unge så jag tar alla bråk i världen för att få vara ledig och umgås med henne. Mitt älskade lilla hjärta❤️
Kommentera inlägget här: