hannacarin

Dagens.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

Idag har vi, precis som igår, varit ute större delen av dagen. Kan inte hjälpa att livet känns så mycket bättre när det är varmt, sol och grönt ute. Lite tidigt dock så det känns lite läskigt att det redan har brunnit så mycket och att vi behöver regn så här tidigt, det är inte ens maj än liksom. Hoppas på en varm och fin sommar, men ändå med regn såklart.

Jag hänger i med motion och har senaste dagarna gått, joggat och cyklat. Idag gick vi fem km på morgonpromenaden och sen tog jag Penny på fyra km nu på kvällen. Har dock fått världens jävla blåsa på hälen så det var bara att dra på ett skavsårsplåster och byta till gamla löparskorna. Dom är knappt hela men det är bättre än inget iaf. Hoppas verkligen att jag inte får ont utan kan fortsätta med framför allt promenaderna. Och gärna en sväng på cykeln då och då såklart. Att jogga funkar bra egentligen men det som gör det nästan outhärdligt är att det trycker så enormt mkt på urinblåsan så för varje steg känns det som att jag ska kissa på mig. Ska bli spännande att se hur länge jag kan fortsätta. Om kroppen säger ok känns det som att blåsan kommer att protestera😂🤷🏽‍♀️

Kommentera inlägget här: