hannacarin

Ut på tur.

Kategori: Allmänt

(null)

Jag gör mitt allra bästa för att få ihop en hel del träning under veckorna och måste säga att jag lyckas rätt bra ändå. Igår var jag ute och gick en timme, det var en runda som vanligtvis inte tar så lång tid så jag var lite depp över det när jag kom hem. Då tittade Emil på mig och sa, "Du har varit ute och gått i en timme! Spelar roll vad det ska ta, det är hur grymt som helst". Har väl inte sett på det så riktigt. Men jag är väldigt nöjd över att jag tar mig ut och orkar/har motivationen till att röra på mig. Idag tog vi en cykeltur, skrapade ihop elva kilometer och det kändes väldigt skönt. Tror det är bra att variera lite cykel och PWs, mer skonsamt för knäna så. Och säkert alla kroppsdelar som flyttar på sig också, dom blir nog glada över lite variation😅

Imorrn åker Emil bort och kommer hem på söndag igen så jag och Ebba ska ha ett ensamdygn. Inatt sover hon hos mamma och pappa och imorrn ska vi gå på stan en sväng på förmiddagen. Det blir mysigt :) Sen får vi se vad resten av dagen innehåller, eventuellt lite häng med Hilmut och Lotta. 
Kommentera inlägget här: