hannacarin

En jäkligt bra insats!

Kategori: Allmänt

(null)
(null)

Fy fan vad grymt bra jobbat av alla som skänkt pengar i vår bössa!!! Vi nådde rejält högt över målet, trodde jag aldrig❤️ Sex är INTE ett vapen! Det har vi alla kämpat för den här veckan och det blev tillslut 50 miljoner kronor. Helt sjukt! Heja heja musikhjälpen. Längtar redan till nästa år.  

(null)

(null)

Min rygg verkar börja bli lite bättre nu äntligen. Idag har jag varit mycket mer rörlig och inte haft speciellt ont. Har stretchat en del och rört mig lite mer här hemma, plus vilat också. Ordentlig vila liksom. Ebba var borta hela dagen och Emil har också varit iväg. Så jag, Love och Pennan har kört solo. Vilket har varit rätt skönt för jag har kunnat greja i min takt. Carina ska bo hos oss ett par dagar kring jul så nu gäller det för oss att städa källaren från topp till tå, hon ska nämligen få bo där nere😅

Det är inte riktigt klart än (typ inte ens lite😂🤯🤷🏽‍♀️😳) men jag har iaf börjat att sortera all skit därnere. Om inte vi håller efter regelbundet så förvandlas lätt källaren till en soptipp. Lite där är vi nu. Men nu har jag som sagt kunnat börja när ryggen äntligen är bättre så det känns bra. 

Veckan som kommer har en sjuk to-do-list framför sig. Herre alltså. Tur jag är mammaledig för då har jag ju massa tid.......... Sa ingen morsa nånsin. Om inte Queen E ska ha det ena så ska mini L ha det andra, och mellan det ska vi tjafsa lite, leka lite, äta 10728 gånger per dag. Osv osv osv. 

Förhoppningsvis kommer alla julklappar att vara färdighandlade på tisdag iaf. Det är typ den största stressen. Jag ska ta ett varv på stan efter jag tatuerat mig och då kommer jag ha klurat ut till punkt och pricka vad alla ska få. Jaja det är kul också. Att det händer lite i min bubbla, lite tempo liksom. Hade ambitioner om att baka lussekatter och pepparkakor med storbarnet också. Men jag får se ifall den ribban måste sänkas och eventuellt utplånas helt. Fan förra året bakade jag massa grejer och la in morötter och rödlök som julklappar. Hur hann jag det?! 

Hur ligger ni andra till med allt? Är man klar med alla julklappar får man inte kommentera!!😂😂😂
Kommentera inlägget här: