hannacarin

🎈

Kategori: AllmÀnt

(null)

De smĂ„ sakerna i livet som gör en lite extra glad... Att orka gĂ„ 4 km promenad i raskt tempo till exempel. Vyn Ă€r som vanligt skymd, men jag rultar pĂ„ Ă€ndĂ„. Imorgon ska jag ta en svĂ€ng i gymmet igen tĂ€nkte jag. Det ska bara rĂ€tt kasst vĂ€der sĂ„ lĂ„ngpromenad kĂ€nns vara trist. Hade faktiskt trĂ€ningsvĂ€rk i ryggen efter mitt senaste pass och den kĂ€nslan Ă€r ju underbar! Ska försöka fĂ„ till ett likabra set med övningar imorgon ocksĂ„. 

Idag har Emil som sagt fyllt Ă„r och vi har grattat honom. Förutom ballongerna han vaknade upp till imorse fick han lite smĂ„saker under eftermiddagen. Jag hade gjort iordning en göttekorg med charkgrejer, goda ipor, fina skĂ€rbrĂ€dor och duschcreme frĂ„n Rituals. Kan ju vara en lite klen grej att fĂ„ nĂ€r man fyller 35 jordsnurr men det vankas faktiskt nĂ„got lite större hĂ€r framöver. Men det fĂ„r han inte förrĂ€n pĂ„ sitt kalas nĂ€sta helg, sĂ„ det blev lite bonusgrejer idag bara. Gjorde ocksĂ„ en sĂ„ndĂ€r gurk-kaktus med godis pĂ„ tandpetare, ni vet den dĂ€r gamla klassikern. Älskar att göra sĂ„na lite barnsliga saker nĂ€r det Ă€r födelsedagar😍 Jag tror Ă€ndĂ„ att han var nöjd med dagen, charkbrickan med god ost, kex och öl till dukades fram redan ikvĂ€ll och han tyckte det var huuuur gott som helst. Köpte maten frĂ„n FilĂ©&Deli, granne med Artisan, och det var inte sista gĂ„ngenđŸ‘ŒđŸŒ

Kommentera inlÀgget hÀr: