hannacarin

Green på riktigt.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

Mitt i allt barnafödande och försök till att hålla ihop livet fick skatteverket tummen ur rava och ändrade mitt civilstånd till gift och bytte i samma veva mitt efternamn till Green. Något förvirrande när de på förlossningen hade uppgifter att jag hette Andersson och BVC några dagar senare att jag heter Green. Samtidigt kommer papper från transportstyrelsen att foto ska tas och körkort förnyas pga namnbyte. Det hade inte gjort ngt om det hade dröjt ytterligare ett par veckor innan allt byte skulle ske för just nu kommer jag knappt ihåg att kissa mellan varven. Förhoppningvis stöter jag på en fotoautomat när jag är någorlunda fixad så att jag kan ta ett nytt foto och sen skicka in😅

Situation Ebba har sedan förra inlägget blivit bättre faktiskt. Känns som att vi båda skärpte upp oss lite i förrgår och sen har det gått bättre. Vi hade en strålande eftermiddag igår och idag har hela dagen flutit på smidigt. Så otroligt skönt. Idag har hon dessutom grejat väldigt mycket med Love och jag har varit mer avslappnad i det. Hon har hållt, pussat, gett nappen och vaktat honom när jag hämtat saker på övervåningen exempelvis. Så himla underbar. Hon har också varit på förskolan tre dagar den här veckan och det har gått över förväntan bra. Inget strul alls vid lämning och smidig att hämta. Lite drygt för min del att släpa med Love dock, men mamma har passat honom varje morgon så den turen har jag sluppit❤️


Kommentera inlägget här: