hannacarin

Julgodis :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort lite julgodis. Jag fick en idé när jag och Julia var på Ikea igår. Eller det var egentligen Julias idé, men jag har härmat henne lite. Hon skulle göra julgodis att bju till höger och vänster på under jul. Då kom jag på att det skulle jag också minsann göra. Sagt och gjort. Idag har jag gjort snabbkola och ischoklad. Det blev rätt bra och för att vara mej är jag hemskt nöjd med resultatet :) Jag fyllde två burkar som jag tänkte att jag och C skulle ge bort när vi åker för att träffa hans syskon med familj nu under jul. Vi ska ju inte köpa något till varandra, men det känns så kasst att komma dit utan nått alls. Så därför ska dom få lite hemmagjort julgodis av oss :)



Och ja. För er som är lika bra på svenska som jag är (förutom en kort sväng förut), det fattas ett s på Christian. Annars blir det en hemskt dålig mening. Det är nu tillrättagjort men jag orkade inte ta nått nytt kort.
Kommentera inlägget här: