hannacarin

Nyfärgad... Igen!

Kategori: Allmänt

Idag var jag hos frissan igen. Det kan ju tyckas att jag hänger där rätt ofta, och det gör jag också. En gång i månaden ungefär. Varannan gång färg och varannan gång klipp. Idag var det färg som gällde. Har ju velat bli blond nu ett tag, men inte vart riktigt nöjd med hur den resan utvecklat sig. Men idag tycker jag att det gick bättre än tidigare och jag känner mig faktiskt riktigt ljus nu.

Jag brukar mms:a mamma varje gång jag gjort ngt med håret, vet inte varför. Det har bara blivit så. Har inte tänkt på det sådär värst, men så påpekade hon härom dagen att hon har en hel hög med ny färgade/klippta Hannor i sin telefon, och att hon brukar titta på korten när hon saknar mig. Min mamma är nog den bästa mamman man någonsin kan önska sig. Vet att jag förmodligen är lite partisk nu, men det är faktiskt så ♥

Här har vi frillan i egen hög person i alla fall :D



KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2010-09-29 | 00:22:42
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/annaliljestrand

    Ååååå, vad du är fin! :) Du passar så j*vla bra i din nya frisyr! Och snart kommer du hem... :) Kram

  • Linda J säger:
    2010-09-29 | 09:05:38
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg

    Du är ju bara såå snygg! =) Härligt att ha världens bästa mamma...det har jag också! Kram

  • camilla säger:
    2010-09-29 | 09:41:01
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    verrry nice :D

  • Bananahamocc säger:
    2010-09-29 | 16:57:27

    Tusen tack!!! Ni är ju för söta :) Ja Anna, nu är det inte länge kvar, bara en månad så är de KD for life ;) Kraaam på er

  • julia säger:
    2010-10-05 | 10:41:18

    ååå snygging! jag blir lite kär i dig med dina"puppy eyes" :D

Kommentera inlägget här: