hannacarin

Varannan-dags-Hanna

Kategori: Allmänt

Jag finns. Lever ett varannan-dags-liv och jag ska försöka passa på att skiva dom bra dagarna. Idag vet jag inte riktigt vad det är för dag, men jag tror den är rätt bra. Vet bara att jag numera är rädd för vita bilar. Klump i magen i hela tiden. Men jag tar mig sakta men säkert uppåt, liiiite bättre känns allt sen förra veckan. Det är ju bara att acceptera läget, inte mkt att göra åt.

Fast midsommar var minst sagt TOPP. Träningsvärken satt i från lördag tills igår :P Ridning, Beachvolley, Brännboll och Trasleken, tungt för kroppen, men jääävligt roligt. Och sen en massa mat och trevligt sällskap på det. Precis vad själen behöver. Har lite bilder som jag kommer ut med snart.

Veckan är fullspäckad, gillar inte ensamheten så jag ser till att hålla mig sysselsatt. Träning, umgås, vin, forshaga, jobba, umgås... Snart är det Idre också. :) Det blir bra det här.
Kommentera inlägget här: