hannacarin

Dags för fatcamp i Dyvelsten!

Kategori: Allmänt

Okej, har rubricerat mina tre senaste inlägg med jul-nånting. Dags att gå vidare. Nytt år snart och det ska bli otroligt spännande att se om nästa år blir bättre än det vi är i just nu. Vet knappt nån som varit nöjd med senaste tolv månaderna och jag får nog säga att jag hör till den skalan. Det enda riktigt positiva är väl att jag fick ett jobb som jag trivs otroligt bra med och med det följde underbara arbetskompisar, det tackar jag 2013 för. Resten kan kvitta! Nyårsafton kommer jag spendera på jobbet, i full färd med att se till att alla andras kväll blir fabulous. Heja mig. Dock gör det mig inte så mycket, det enda jag verkligen kommer sakna är en tolvslaget-kyss med min bättre hälft. :)

Annars så har jag ätit upp mig rejält under julhelgen, fy fan. Känner mig konstant svullen men kan ändå inte sluta äta godis och dricka dricka. Bra där. 😬🔫 Får köra fatcamp stenhårt en vecka nu, detta går inte. Men om det fortsätter vara plusgrader ska jag faktiskt försöka mig på en löptur snart tänkte jag. Skriver det här så blir det kanske lite mer än bara en tanke. Kan ju hoppas iaf! 


KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2013-12-28 | 12:03:01
    Bloggadress: http://annamyren.blogg.se

    Jag tycker det varit ett väldigt bra år ja ;)

    Svar: Ja men såklart! Lilla Julia har ju kommit i år :) Det är helt klart en bra sak som väger upp många av dom dåliga :)
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: