hannacarin

B-day! :D

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det MIN födelsedag. :D Fast egentligen kan man säga att det var igår, för då blev jag firad av både Emil ovh familjen. :) Eftersom han har åkt idag kändes det inte så kul att ha kalaset i eftermiddag, därför blev det igår! 

Fick så himla många fina paket och blommor, superkul. :) Emil hade köpt mig ett Hanna-halsband och en pulsklocka med GPS!!! :D :D :D Ren och skär lycka och jag har redan testat den. Dock hade jag helt galna inställningar så resultatet stämde inte riktigt, haha.. Men jag ska göra ett nytt försök imorrn :P Fick även massa presentkort, ett par underbara Tomas Sabo-örhängen, muggar, en skål, kläder och blommor. :) 

Idag har jag bara slappat i soffan och kollat på massa underbara förmiddags-serier på tvn. Bytte mitt måndagspass till torsdagen och det känns riktigt bra idag :D Dock har jag varit lite aktiv, fyrs kilometer i spåret och ikväll blir det ett pass med Träningsverkstan. En perfekt dag med soffhäng och träning!

Har bestämt mig för att inte ha något för att fira min födelsedag ändå. Hade en tanke på att ha en liten förfest om två veckor men jag känner inte riktigt för det längre så jag hoppar det. Fyller ju inte jämt eller så, så det kvittar faktiskt. :) Kanske bara går ut och käkar eller så eftersom jag ändå är ledig den lördagen... Vi får se! 







Kommentera inlägget här: