hannacarin

Långpanna.

Kategori: Allmänt

Tre långa dagar på jobbet är förbi, men det har vart sköna pass att jobba så det gör inget att det blivit många timmar. Gillar att köra rejäla långpannor emellanåt, man blåser liksom ur skallen lite då.. Och söndagarna efteråt är sköna för man blir lite som i sin egen värld. 

Idag har lediga dagen spenderats med att veckohandla inför kommande vecka och sen hann jag med en tvåtimmars-date med Camilla också.❤️ Hon hjälpte mig att hitta en outfit till 80-talstemat vi har på jobbet på tisdag. Är helt sjukt taggad - som alltid vid maskerad, haha😂😂 Bytte till och med till mig buffén bara för att få klä ut mig. Det är mest hotellet som ska ha temat med speciell mat och så i buffén. Sen kommer det bli 80-tals musik och utklädnad, svinkul verkligen! Nu på kvällen slängde jag ihop en affisch om temadagen, får se om dom andra gillar den, då sätter vi upp den lite varstans på hotellet imorrn. Känns verkligen som att det här behöver annonseras ut så att folk fattar varför jag springer runt i tights och benvärmare.😂 Bilder kommer, det lovar jag! Ni kan få hålla till godo med mitt förslag på affischen så länge, så får vi se om den blir godkänd.😉😊😂


KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2015-02-23 | 09:56:53
    Bloggadress: http://annamyren.blogg.se

    Snyggt! :)

    Svar: Tack Anna!😘
    Hanna Andersson

  • Madde säger:
    2015-02-24 | 10:43:27
    Bloggadress: http://mittkaos.wordpress.com

    Haha jävlar vad kul!! :-D
    Jobbar du "bara" där eller vad pysslar du med egentligen? :-)

    Svar: Haha, jag jobbar bara där :) Kör servis fyra dagar i veckan och sen utöver det är jag ansvarig för typ all annonsering och uppdatering av web, jag gör layout på våra menyer och så vidare.😊 Så det är lite blandat. :D
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: