hannacarin

Ett stort fett OK👌🏼💪🏼✌🏼️

Kategori: Allmänt


Igår var en riktigt bra dag. :)
1. Kände mig stark på morgon- och eftermiddagspromenaderna. 
2. Klippte den efterlängtade luggen och är så jäkla nöjd. Det blev precis så som jag föreställde mig. Äntligen lite förändring!! 
3. Var på efterkontroll av fiffi hos barnmorskan och gick igenom besiktningen med ett stort fett ok! Känns så himla bra att jag får börja träna igen. Kunde även jogga lite lätt om jag ville. Men bara nån gång i veckan och väldigt lugnt. Det kändes som att ha vunnit på lotto när vi gick därifrån!! 

Ebba kämpar på och tränar nacken för fullt. Hon sover på rygg eller sidan på nätterna så jag lägger henne på mage några gånger under dagen. Det går fort nu, känns som det blir framsteg varje dag. :) 

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2016-04-27 | 20:41:59

    Härligt att vara på banan och kunna börja träna igen och skönt att kroppen är på väg att läka! Jag börjar bli sjukt sugen på löpning nu...(just nu, inte när det väl är dags gissar jag 😅)
    Urk, har mitt besök på måndag men är sjukt nervös. Känns inte alls som kroppen är som den borde vara 😓 eller så är det precis vad den är efter två 4-kilosklumpar...haha!

    Svar: Ja det känns så himla skönt! Jag var också jättenervös innan, inget känns ju som det borde efter en sån här grej. Jag har ju bara fött en 4-kilosklump, så jag förstår dig!
    Jag tänkte ge mig ut på första turen till helgen, blir en långsam och kort joggingtur.. Längtar😍😍
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: