hannacarin

Stirrar in i väggen.

Kategori: Allmänt

Jag är den i familjen som är mest hungrig på att göra om, göra nytt här hemma. Emil säger det jämt, att jag alltid hittar saker att byta ut och göra om lite grann. Men nu ska ni få höra! Jag har fasen konkurrens på tronen emellanåt, eller ganska ofta faktisk. Just nu sitter jag och stirrar in i en vit vägg istället för på vår tv. Det kommer snart att bli en svart vägg där. Emil fick inspiration när vi var i Lund sist och nu ska han måla en del av tv-väggen svart. Men hörrni! Det stoppar inte här! Han har precis tagit bort vår älskade betongskiva på soffbordet och bytt ut mot en ny bordsskiva han gjort. Trots att jag älskade betongen finns det inget med det som är realistiskt ihop med en liten kid. Så då gjorde Emil en ny. Svinsnygg!

A men tror ni det stoppar där kan ni ju tänka om! För han håller på med en ny tv-bänk också! Herregud karln har storhetsvansinne och kastar ner mig från tronen vilken sekund som helst tror jag.
TV-bänken blir ju också skitsnygg kan jag lova! När alla dessa tre saker är klart kommer bildbevis, jag löver.👌🏼

Älskar verkligen att vi är rätt lika med den här göra om-göra nytt-egenskapen, och hur grymt är det inte då att han också råkar vara snickare, sjukt smidigt🤓

Mitt i all uppfräschning har jag tyvärr fått för mig att vi måste ha en ny soffa och en ny matta också. Kan hända att det inte riktigt finns med i budgeten just nu (😭😭😭), men jag VILL verkligen byta ut bägge delarna. Vill ha en mörkare soffa och mattan ska vara svart/vit i nått schysst grafiskt mönster. Drömma kan man alltid och det gör jag nu för fullt. Plus kollar blocket.

Kommentera inlägget här: