hannacarin

Dead soul.

Kategori: Allmänt


Ikväll har jag och Emil vart på Heaven&Hell och lyssnat på Dead Soul. Drog in till halv tolv, lyssnade på musiken och snackade lite med folk, åkte hem halv två. Är förmodligen sista gången innan förlossningen jag kommer ut så det var väldigt mysigt att vi kom iväg bara jag och Emil. 

Är så tacksam för hur vi har det och hur jag vet att vi kommer få det som familj. Oavsett vad som än händer vet jag att vi aldrig kommer sluta vara bara Hanna och Emil ibland och jag tror att det är nödvändigt för att kunna funka som en familj. Tänker inte kalla det egentid, snarare att vara hemifrån och fylla på energidepåerna och ladda batterierna för att kunna vara den där glada och energiska mamman eller pappan som man faktiskt vill vara. 

Jag är lite rädd för det där, att förlora mig själv när jag blir mamma. Från den dagen Pyret föds kommer jag alltid att vara mamma. Men jag har ju faktiskt lite fler titlar som jag vill kunna kombinera min mammaroll med, hoppas verkligen att jag kommer att fixa det. 
Kommentera inlägget här: