hannacarin

VI ÄR HEMMA IGEN!!!

Kategori: Allmänt

Skulle nästan vilja skriva hela det här inlägget i versaler men det är faktiskt skitjobbigt att läsa versaler längre än typ en mening så jag skiter i det för er skull.

VI ÄR HEMMA IGEN!!! Så nu ska jag ge mig. Vill verkligen bara understryka vad skönt det är att steg ett i källaren är klart. Vi kan duscha, bajsa, diska och spola vatten igen precis hur mycket vi vill. Min karl är fan helt amazing. Gjort allt på egen hand, som värsta rörmokaren. Han är så händig att kanske hälften vore nog egentligen. Men jag är glad för allt det händiga för det är en kvalité som står högt upp på min önskelista hos killar. Tatueringar och rakad skalle står också högt upp, Camilla kan till och med intyga att det gjorde det redan innan Emil kom in i bilden😂😉 Nu kom vi av ämnet lite va?

Ligger i skrivande stund med huvudet på Emils arm/i hans armhåla och lyssnar på tunga andetag (läs högt snark😂). Vi har det bra. Allt känns som vanligt igen och det passar mig löjligt bra. Det måste kännas som vanligt nästan jämt, annars blir det fel för mig. Jag är ju dålig på förändring, har berättat det tidigare. Var väl delvis därför det blev lite pannkaka både när Penny och Lusen kom. Mina små barn😍😂 Men jag hade det jobbigast söndag/måndag den här veckan, sen har det gått himla bra. Emil var värre nu på slutet. Men jag är Curt & Vivianne evigt tacksam för att vi fått bo hos dem. Tusen miljoner tacksamhet till dem!❤️

Kommentera inlägget här: