hannacarin

Grillkväll i backen.

Kategori: Allmänt

SÅ GOTT!
Grannkatten kom förbi till Ebbas lycka. Han var alldeles för gammal för att orka bry sig om det lilla yrvädret som klappade honom.
❤️❤️❤️

Imorse var jag uppe tidigt och åkte på massage vid nio. Ingen såndär skön massage utan en som gjorde svinont och förhoppningsvis hjälper min rygg att må bättre igen. Har ju haft ont ett bra tag men nu sista månaden har jag fått en rejäl låsning i högerarmen och den påverkar till och med jobbet. Så Emil tog tag i mitt problem och bokade in mig hos Johanna på Stronger you. Jävlar vilka nypor och vad grym hon var. Känns redan bättre men det kommer ta ett tag innan det blir helt bra sa hon. Kommer definitivt fortsätta hos henne framöver. 


Ikväll har vi varit hemma hos Julia och Ch. Dom bjussade på hamburgare till oss, Camilla, Fredrik och Anna. Supermysig kväll och svingod mat. Julia hade till och med bakat egna hamburgerbröd som var jättegoda! Tio av tio grillar för den här kvällen helt klart😍

Kommentera inlägget här: