hannacarin

Pratkvarnen.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)
Hon är fantastiskt charmig vår lilla mini😂

Ebbas förkylning jobbar på bra. Inatt sov hon klockrent men denna natten går sådär än så länge. Har varit upp en miljard gånger sen hon somnade vid halv åtta. Emil gick tillslut upp och la sig med henne vid elva typ. Ska snart gå och byta av honom. Hon sov knappt middag idag och har ätit rätt dåligt så hon är verkligen inte pigg. Hoppas på förbättring imorgon. Hade varit tråkigt att ha henne hemma från dagis torsdag och fredag, nu när det går så himla bra. Hon kan säga tre av fyra pedagogers namn, säger knappt hej då när man lämnar och vill inte hem när vi hämtar. Hade hoppats att vi kunde hålla liv i det. 

Pratar gör hon som en dåre. Det är nya ord varje dag och nu måste vi börja passa oss för hon härmas en del😂 Varken jag eller Emil har börjat få in rutin på att tänka sig för vad man säger och det kommer en hel del svordomar. 

Imorrn ska jag tatuera mig igen, gud vad jag längtat! Ska fortsätta på min arm och fylla med lite blommor och mer mönster. Tanken är att den ska fyllas helt. Sen hoppas jag mina presentkort räcker till en text med Ebba också. Vet dock inte vart men förmodligen på andra armen. 
Kommentera inlägget här: