hannacarin

Snor, hosta och fotografering.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)
Trots en vidrig natt med ytterligare en förkylning är mini pigg och härjar som en tok. Jag känner mig helt död och önskar jag hade hälften av energin, haha. Det finns många bra saker med dagis men en jättedålig grej är all skit dom små drar på sig. Inte ens en månad sen hon var dålig sist, och nu kommer det igen. Stackarn❤️

(null)
Såg en annons i Forshaga- Dejebladet om en ny fotograf i Forshaga. Hon körde en bra deal på julkortsfotografering och jag kände att äh vafasen vi prövar väl. Och så bra det blev! Det här kortet är inte det jag valde, men det är så jäkla mkt Ebba😂❤️ När vi kom dit upptäckte vi också att vi hängt på öppna förskolan tillsammans vid några tillfällen. Så det var ju lite extra kul, hon är verkligen jättego! Ska få vår bild imorrn och sen ska jag kasta mig på att beställa förstoringar och julkort och allt möjligt. :)

Kommentera inlägget här: