hannacarin

Carpar diem.

Kategori: Allmänt

Tänker börja med att skryta över mig och Julia. Vi nöter löpning minst två gånger i veckan och kör fan stenhårt! Igår körde vi backintervaller i TVÅ olika backar. Var nära att kräkas innan vi äntligen var klara och med tanke på att vi båda låg och sov mindre än en timme innan vi drog igång var vi riktigt grymma! Varsågod röven för det passet✌🏼 Vi försöker köra olika nästan varje gång för att inte fastna i samma mönster och det går väldigt bra. Tack för peppen Julia! Det är mycket roligare att träna tillsammans med någon❤️ 

Min fjärde och sista lediga dag för denna helg och vi har maxat dagen jag och mini. Gått pw 4,4 km, hängt hos mamma och pappa, cyklat 8,5 km och sen badat i älven. Fullt ös medvetslös. Hann sätta ner röven en snabbis när Ebba sov och maten stod på spisen och puttrade. Hade egentligen tänkt ha en slappisdag idag, men när jag vaknade kände jag för något annat. :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentera inlägget här: