hannacarin

Försäljare!

Kategori: Allmänt

(null)

På en av bilderna såg mamma ut som en zombie så den skippade jag att lägga ut (😂😂😂) och på den här ser jag sjukt misstänksam ut. Men jag får bjussa på det! Idag har vi stått fem timmar i gassande sol och sålt för glatta livet på bakluckeloppis. Jag hade med mig en uppsjö av olika grejer, mest barngrejer, och sålde för 1800kr! Är supernöjd.  Plus att jag fick fem timmar med kvalitetstid med mamma. Bara det är värt hur mycket som helst! Inte en enda gång var det en snart 2,5 åring som avbröt oss för femtioelfte gången😅 

Förutom att jag sålde bra fick jag en riktig kräftbränna och jag ser ej fram emot att sova på rygg inatt. Det var min idé att vi skulle stå i solen så att jag skulle få lite färg och ja, det fick jag ju äta upp. Men men, får bjussa på det. 

När jag kom hem hann jag inte mer än att vända i dörren innan jag tog med mig svärmor och mini och stack till Lisasand för att bada lite. Det var hur skönt som helst! Och jag är så himla stolt över mini och att hon vågade bada! Inte lite heller! Första 15 minutrarna ville hon inte alls bada, bara stå med fötterna lite i vattnet. Men sen allt eftersom lossnade det mer och mer och när vi gick upp på filten för att ta en paus skulle hon bara ner och bada igen! Sen busade hon med faster Anna hur länge som helst och ville absolut inte gå upp. Skrek så hela stranden hörde (och skrattade) att det var JOLIT😂 och att hon skulle simma ända till Karlstad😂😂😂 Dopp huvudet skulle hon dock inte göra men man kan ju inte övervinna alla sina rädslor på en och samma gång❤️

PS. Av någon anledning sätts massa av mina ord ihop, svinstörigt! Det är alltså inte jag som helt plötligt börjat slappa till mitt skrivande utan blogg.se som tycker att mina ord bör sitta ihop mer. 

Kommentera inlägget här: