hannacarin

En dag hos Liljestrands😍

Kategori: AllmÀnt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har vi hĂ€ngt hos Anna, Anders och Julia ett gĂ€ng timmar. Vi fick lunch, det blev en massa lek för kidsen, vi Ă„kte ner till stallet för en snabb ridtur och avslutningsvis fick minisarna baka chokladbollar. SĂ„ lyckad dag! Ebba var, som ni kan se, överlycklig över att fĂ„ rida. AlltsĂ„ som hon skrattade, lilla smulan❀  Julia hade ju ocksĂ„ huuuur mycket leksaker som helst, Ebba var i himmelriket hela dagen tror jag. :) 

Dock har hon varit lite sliten emellanĂ„t, snoret har stĂ„tt som en elva under nĂ€san precis hela dagen och hon Ă€r riktigt narig runt nĂ€sa och mun stackarn. ÄndĂ„ kĂ€mpar hon pĂ„ utan tutten, frĂ„gat efter den tvĂ„ gĂ„nger pĂ„ hela dagen tror jag. Och sĂ„ accepterat nĂ€r svaret kommit att den inte finns hemma mer. Trodde verkligen aldrig att hon skulle ta det sĂ„ smidigt. FĂ„r hoppas pĂ„ att slippa bakslag framöver🙈 

Jag Ă€r ledig frĂ„n mitt vanliga jobb mĂ„ndag och tisdag nu, kĂ€nns skönt. Kör ett par timmar pĂ„ travet imorrn bara, men det Ă€r ju ingen big deal. Sen Ă€r det helgvecka pĂ„ museet igen. FĂ„r vĂ€l se ifall det blir nĂ„got vabb för Ebba ocksĂ„, beroende pĂ„ hur förkylningen utvecklar sig. Hoppas verkligen att det blir en lindrig en den hĂ€r gĂ„ngenđŸ™ŒđŸŒ Annars Ă€r veckan rĂ€tt lugn tror jag. Kalas för brorsan pĂ„ onsdag men annars har vi nog fasen inget planerat. Skönt! 
Kommentera inlÀgget hÀr: